jump to navigation

imi place. 2008 Decembrie 30, 2008

Posted by robert anghel in blog, imi place.
trackback

retrospectiva blogului pentru anul 2008:

  1. am extins orizontul subiectelor catre evenimente, miscari ale oamenilor din online sau doar simple remarci de marketing online, pastrand totusi tema blogului. adica mi-am dat parerea subiectiva despre ele.
  2. am scris ceva mai intens despre evenimentele e-commerce care m-au interesat si despre proiectele e-commerce la care am participat.
  3. am scris in continuare despre banci, magazine online pentru copii, si … chiar despre mine 🙂

rezultate?

  1. am depasit 20.000 de vizitatori
  2. cautarile dupa imi place (si mai nou „robert anghel imi place„) sunt constante si intr-o crestere constanta 🙂
  3. am atras inca 4 participanti la miscarea imiplace! multumesc raeka, alex, mihai si bogdan!
  4. si… poate cel mai important… am obtinut primul raspuns oficial la un post pe imi place!

Ce urmeaza?

…. la mai mare! la mai multi! 🙂

ps 1: daca vrei sa spui cuiva despre un proiect/companie/chelner (orice!) care ti-a placut. sau care, dimpotriva, te-a enervat, participa si tu!
ps 2: daca reprezinti o companie, proiect, persoana pe care am mentionat-o in blog si ai obiectii la continutul articolului, scrie-mi pe anghel [punct] robert [arond] gmail si iti voi publica punctul de vedere.

Comentarii»

1. Olivian BREDA - Iunie 30, 2009

Robert, ma bucur ca te-am intalnit in seara asta si mersi ca m-ai votat si tu. 🙂

Toate cele bune.

robert anghel - Iulie 17, 2009

salut olivian, si inca o data felicitari pentru participarea la concurs! si eu ma bucur ca te-am cunoscut. tinem aproape.

2. GST Registration in Delhi - Decembrie 30, 2016

A single point I just would like to say is the fact your Blog is so valuable for us.


Lasă un răspuns

