jump to navigation

ceau. si bine v-am gasit Decembrie 7, 2008

Posted by robert anghel in companii, imi place, personal.
Tags: , , , ,
trackback

orange-logo(personal/proffesional update post)

si dupa 3 ani m-am despartit de meda. si de electroland.
au fost 3 ani grei dar frumosi, agitati dar si „fructuosi”. ani in care am invatat si eu si meda ce inseamna online si mai ales ce inseamna ecommerce.

am facut un scurt popas la reply-agentie de comunicare specializata in publishing si comunicare.
aici am pus umarul la formarea si organizarea departamentului de online. am lasat aici o strategie online care incepe sa se lege si un super proiect neconventional care a circulat online in ultimele zile.
aaa si pe ioana despre care veti mai auzi in online-ul de la noi! (bafta ionouka! 😉 )

de saptamana trecuta… m-am colorat. si sunt portocaliu 🙂 la… orange. tot pe online. si mai ales… tot pe ecommerce.
the future’s bright!(UPDATE:  si together we can do more!)

ne citim, ne-auzim, ne vedem!

Comentarii»

1. Oana de la Orange - Decembrie 7, 2008

bine ai venit, Robert, in echipa noastra!
together we can do more 🙂

2. robert anghel - Decembrie 7, 2008

🙂 cu siguraaantaaaaa 😉

3. ionouka - Decembrie 10, 2008

Hei… ma bucur tare mult ca ne-am intersectat traseele profesionale, am invatat multe de la tine si sper sa fie un proces ongoing. Multumesc de toate, you know…. 😉

4. robert anghel - Decembrie 10, 2008

hei.
si mie mi-a placut maxim la sa lucrez cu tine/voi. si cu siguranta e ongoing. 😉

5. Alex - Decembrie 12, 2008

Brava ma Anghele! La mai mare!

robert anghel - Decembrie 12, 2008

mersi bai nica bai…
ne vedem

6. rugina - Decembrie 15, 2008

vezi ca nu mai e „the future’s bright!”, acum e „together we can do more” – 🙂

7. robert anghel - Decembrie 15, 2008

na ca le-am pus pe-amandoua! 🙂

8. noi si vechi despre … mine « imi place sau nu-mi place… - Noiembrie 23, 2009

[…] noi si vechi despre … mine noiembrie 23, 2009 Posted by robert anghel in companii, imi place, orange. Tags: imi place, online marketing, orange, robert anghel trackback 1. acum 11 luni (si ceva): m-am angajat la orange. online marketing manager. asta stiati deja de aici […]

9. Orangina - Mai 19, 2010

Salut Robert!
Citind blog-ul tau am descoperit ca si mie imi place!
Imi place Orange! inca de mica mi-am dezvoltat o pasiune pentru tot brand-ul Orange 🙂 cand am ajuns la facultate m-am angajat la call center la Orange in Timisoara…insa imi doresc foarte mult sa lucrez pentru Orange pe partea de marketing, publicitate…si eventul as vrea daca se poate sa imi povestesti si mie mai multe despre cum e Orange-ul…din Bucuresti 🙂 Merci!
ah…si la Orange numai „together we can do more!”

robert anghel - Mai 21, 2010

salut, pai sa vbim pe mail 🙂

10. Mihai Guramba - Iunie 16, 2010

Bai nene, eu am bucur ca iti place la Orange. Si mie imi place, dar cum dracu sperati voi sa „supravietuiti” (folosit in sens peiorativ, bineinteles) pe piata de magazine online cand magazinului online Orange ii ia 4 zile sa trimita un telefon in Bucuresti? Ah, telefonul era deja platit pe online, deci nu era nici o graba pentru colegii tai sa grabeasca livrarea, nu?
In sfarsit, probabil o fost doar o exceptie, pe langa restul 😉

Hai, zi faina, si nu baga in seama carcotasii de pe blog :-p
Mihai

11. robert anghel - August 3, 2010

salut mihai,

imi pare rau ca s-a intamplat asa…
mai sunt si dude din astea…

robert….

12. Global GSM - Noiembrie 26, 2010

Mihai, ia intra tu si comanda de aici : http://www.Global-GSM.Ro si vei fi multumit, basca daca nu ma insel noi suntem si prieteni din copilarie si atunci cum as putea sa nu te servesc prompt.
Lucian B.

robert anghel - Noiembrie 26, 2010

@global gsm: nu-s prea sigur ca imi place comentariul tau…


Lasă un răspuns

