jump to navigation

babycomfort.ro Octombrie 23, 2008

Posted by robert anghel in companii, imi place.
Tags: , , ,
trackback

mi-am dat seama ca de mult nu am mai fost in vre-un magazin in care vanzatorul sa cunoasca produsele pe care le vinde;
sau macar sa aibe vointa sa se ridice de pe scaun, sa-mi zambeasca, sa ma ajute, sa ma incurajeze sa incerc produsul, sa dea cu produsul mai tare decat as fi dat eu…

… sa va spun de babyconfort.

asa cum probabil unii dintre voi stiti deja, o asteptam pe mara.
(care e inca „as attachment” al mariei; si cica acum e cat o varza chinezeasca 🙂 )

e… si am inceput sa cumparam una alta pentru ea. am luat patutul, am decis tot felu de accesorii pentru bebelus, si weekendul trecut am luat si salteaua pentru patut.
de la babycomfort.

a fost primul magazin de copii in care vanzatorii m-au lasat (ba chiar m-au incurajat) sa incerc absolut orice produs am vrut eu. cred ca am asamblat si dezasamblat vreo 15 carucioare. pana mi-am dat seama ce vreau. si cum vreau sa folosesc caruciorul.

in tot timpul asta am avut pe cineva langa mine care-mi spunea avantaje tehnice dar si practice ale fiecarui produs. chiar stia produsele.
asta in conditiile in care le-am spus din start ca nu urma sa cumpar caruciorul atunci. ci intr-o vizita ulterioara. poate de la ei. poate nu…

de-asta imi plac babycomfort.

Comentarii»

1. maria - Octombrie 24, 2008

Foarte draguti cei de la babycomfort.
Pe langa nenea cu carucioarele, mai era si o tanti si un baiat, mai tanar asa. Toti erau ambili si iti explicau ce si cum. Cred ca incerc sa il conving pe Robi sa mai luam chestii de-acolo. Nu multe, promit 🙂

2. stefania - Noiembrie 21, 2008

Cind am ajuns la baby comfort am fost incintata de oamenii de acolo si de informatiile primite ,dar cind a fost vorba de livrarea marfii au inceput problemele: ne-a adus patutul fara roti,se plateau separat dar nimeni nu ne-a spus, cutia de la patut era fisurata, caruciorul a venit fara cartea tehnica, iar apoi ne-au trimis citeva informatii despre asamblarea caruciorului care se refera la niste pozitii, dar schema caruciorului lipseste cu desavirsire.
Eu nu am ramas cu o parere prea buna despre baby comfort.

3. robert anghel - Noiembrie 26, 2008

… da… sigur se poate…
e clar atunci ca e mai sigur sa mergi la magazin (acolo chiar sunt ok …) si ca trebuie sa-si imbunatateasca muult procesele pentru magazinul online.
de-ar fi singuriii….

4. robert anghel - Decembrie 22, 2008

am primit acest comentariu de la un fost angajat al babycomfort.ro. care lamureste putin solicitarea de mai sus.
este primul raspuns asumat si oficial la un post de pe imiplace.

_____________________________________________

In oferta noastra setul de rotile este optional, adica se poate cumpara separat, sau nu.
Asa este prezentat si pe situl nostru.
Astfel, daca nu l-ai comandat in mod special, atunci nu avea cum sa ajunga la tine. Poti insa sa-l comanzi, si ma voi asigura ca va ajunge la tine in cel mai scurt timp.

In plus, te invit la showroomul nostru.
Sunt sigura ca vei fi impresionata de modul in care vei fi primita de noi. Cu rabdare si bunavointa si cu informatii utile care sa te ajute sa aflii exact ce doream sa cumpar.
In plus, acum sortimentul lor de produse este mult imbunatatit si net superior celui existent pe piata, in acest moment, atat din punct de vedere al calitatii produselor cat si al preturilor.

Te astept deci intr-o zi in care vrei sa-ti bucuri sufletul vazand lucrusoare frumoase pentru copilul tau.

Te rog ai incredere in noi. Suntem profesionisti !”

________________________________________

5. Anca - Octombrie 26, 2009

vezi oferta de carucior copii cu landou si multe accesorii
http://www.babycomfort.ro/produse/230-carucioare-scaune-auto/243–carucioare-copii/

e imbatabila – bravo Babycomfort

robert anghel - Noiembrie 1, 2009

sincer… ma cam dezamagesc. si-au schimbat situl si nu mai gasesc nimic.
in plus, voiam sa cumpar un scaun de masina maxicosi de la ei, si vad ca au pierdut distributia…
asta e…

6. Marian Avram - Ianuarie 29, 2010

Momentan sunt singurii din Romania care stiu cum sa trateze un client, care ofera consultanta si cunosc fiecare produs din nomenclatorul lor care te lasa fara cuvinte dupa o simpla vizita in showroom. Sa va povestesc despre mica vizita facuta recent acolo. Am descoperit din intamplare site-ul lor, am fost ametit de oferta lor si am decis sa le fac o vizita :
De ce spun ,, Ametit ” pentru ca aveau patuturi masive cu saltele speciale pentru bebelusi de la cele mai mici preturi si sa nu mai zic despre un carucior care cuprinde foarte multe accesorii numai la 600 lei.
Am fost intr-o sambata in jurul pranzului cu sotia mea care era gravida in luna a 6 a. Am fost primiti cu caldura de un domn mai in varsta, care ne-a prezentat toate produsele incepand de la patut pana la ultimul lucru respectiv o jucarie. In showroom erau foarte multa lume ceea ce m-a facut sa imi dau seama ca este un magazin cunoscut. Chiar auzeam diferiti clienti spunand ca sunt la al 2 lea copil si au revenit aici. Cu toate ca i-am anuntat inca de la inceput ca nu dorim sa cumparam nimic si dorim doar sa ne pierdem timpul uitandu-ne dupa diferite produse, acesti domni din magazin ne-au prezentat fiecare produs in parte, am inteles ce este necesar pentru primele luni din viata micutului si ce nu. Recomand cu caldura tuturor parintilor in devenire sa viziteze acel showroom unde cu siguranta vor lua cea mai buna decizie pentru bebelusul lor.

7. Dobrita Angela - Martie 18, 2010

Am intrat de doua ori in showroom-ul lor si prima data am fost doar sa ma uit dupa unele lucruri sa imi fac o idee.Am fost placut impresionata de cum am fost tratata de unul dintre angajati.Chiar l-am intrebat cum il cheama ca sa stiu pe cine sa caut a doua oara.Dumitru Eugen.Mi-a oferit o carte de vizita si desi stia ca nu voi cumpara nimic mi-a oferit toate detaliile despre aproape toate produsele. Am stat in jur de o ora in acel magazin.
Cand am revenit cu sotul meu pentru a cumpara unele produse, am fost servita de o domnisoara care m-a tratat cu atata lipsa de respect incat am parasit showroom-ul.
Mi-a parut foarte rau pentru ca aveau produse si preturi foarte bune…


Lasă un răspuns

