jump to navigation

ce-am invatat la gala premiilor ecommerce Octombrie 11, 2008

Posted by robert anghel in imi place, online, proiecte.
Tags: , , , , , , ,
trackback
gala premiilor ecommerce

gpec

am fost ieri la gala premiilor ecommerce.
…care nu a fost chiar o … „gala” adica… nu a fost nici fastuoasa si nici pretentioasa… si nici n-am prea vazut „tinute de gala”… ceea ce a chiar fost bine! 🙂

dar… a fost super interesant. am aflat/invatat multe lucruri interesante:

  1. toate magazinele au probleme financiare: lucru oarecum stiut/banuit de toata lumea din ecommerce… dar… venind de la ghenea, confirmarea a cam batut in cuie statusul industriei.
    .
  2. (legat de 1) sunt multe magazine online de vanzare: adica multi antreprenori/companii care s-au avantat provocarea asta ecommerce… in timp si-au dat seama ca break-even-ul va fi depasit mult mai tarziu decat se asteptau. si acum … cauta un exit. intrebarea e… cumpara cineva?!
    .
  3. suntem mai pregatiti decat softurile/toolurile pe care le folosim: am vazut o prezentare pentru o aplicatie de newslettering targetat interesanta (de la ealliance). idee chiar ok, dar… basic knowledge pentru orice profesionist in marketing… stim mult mai multe decat atat. dar e adevarat ca… nu am reusit sa implementam mare lucru. cred eu, pentru ca nu am avut toolurile necesare.
    .
  4. fan courier permite testarea coletului la livrare: in timpul prezentarii lui liviu care spunea ca sunt mari probleme legate de relatia cu curierii (complet adevarat!) cei de la fancourier s-au ridicat sa ne spuna cum ca au un serviciu de care nimeni nu stia (?!?!): la livrare, ei permit clientului destinatar desfacerea coletului si chiar testarea produsului inainte de receptie. alex, te rog sa verifici!
    .
  5. organizarea unui eveniment trebuie sa tina cont inclusiv de intarzierea datorata faptului ca participantii nu pot ajunge din holul locatiei pana in sala in care va avea loc evenimentul. si asta pentru ca hotelul nu pune la dispozitie decat un lift din 4….

cam atat….e adevarat insa ca a trebuit sa plec fooarte devreme (20.45)…. asa ca  o sa trebuiasca sa vad online prezentarile care mi-au scapat.

si pentru ca a trebuit sa plec atat de repede, din pacate, nu am reusit sa ii salut pe cristi, pe clement si inca multi altii….
si, (din nou) din pacate nici nu am reusit sa-i cunosc mai bine pe ionut, pe liviu sau pe claudiu. asta e… poate data viitoare.

Comentarii»

1. FOTO: Gala Premiilor eCommerce | INconstantIN.ro - Octombrie 11, 2008

[…] UPDATE 2: ce-am invatat la gala premiilor ecommerce […]

2. Adrian - Octombrie 14, 2008

Eu am invatat ca GPeC putea sa se numeasca lejer Internetics sectiunea magazine online.
O competitie la care s-au anuntat 10 categorii de premii (http://www.link2ec.ro/index.php?id=34&art=4) pentru magazinele online a decernat doar 2, iar cele 5-6 banci aflate in concurs au avute vreo 7-8 premii. Initiativa tipic romaneasca facuta exclusiv pentru promovarea unora la un nivel superior in stratosfera afacerilor.

3. robert anghel - Octombrie 15, 2008

asta e…
reflecta putin si starea industriei la noi…
ar fi bine sa vedem ca de acum bancile (sau furnizorii, si mai ales curierii) s-ar implica mai mult in sustinerea proiectelor online..

si.. da, e adevarat ca premiile pentru magazinele online au fost putine…

4. Chis Florinel » Blog Archive » Gala Premiilor E-Commerce 2008 - reactii - Decembrie 10, 2009

[…] ce-am invatat la gala premiilor ecommerce – Robert Anghel […]


Lasă un răspuns

