jump to navigation

cafeneaua actorilor Octombrie 2, 2008

Posted by robert anghel in companii, nu-mi place.
Tags: ,
trackback

(vezi si update)

maria vrea sa se intalneasca cu niste prieteni in cafeneaua actorilor (nu stiu de ce-or fi ales-o… da nici nu conteaza).
asa ca… ma pune pe mine sa sun sa fac rezervare. nu comentez… si sun:

eu: buna seara
cafeneaua actorilor: buna seara
eu: aveti loc pt nefumatori?
cafeneaua actorilor: (pauza) aaaa… cre’ca da. … da avem…
(adevarul e ca din ce-mi aduc eu aminte, nu au loc pentru nefumatori… da… ma rog)
eu: e important. sotia mea e insarcinata. nu putem veni decat daca aveti loc pentru nefumatori.
cafeneaua actorilor: da. avem. sigur avem.
(pana si el s-a mirat ca il cred):
eu: bun, atunci vreau sa fac o rezervare pentru maine la o masa de 8 persoane (trebuia sa fim 6, da stiu sigur ca de fiecare data ne strangem mai multi).
cafeneaua actorilor: … pai… atunci sunati maine!
eu: poftim?
cafeneaua actorilor: pai daca vreti sa faceti rezervare pentru maine, va rog sa sunati maine si sa faceti rezervarea. pana in pranz.
eu: pai am sunat acum. hai sa facem rezervarea acum.
cafeneaua actorilor: nu… ca noi putem sa facem rezervarile doar in ziua in care urmeaza sa veniti.
eu: si nu putem sa facem rezervarea pentru 8 persoane (aproape 9) de azi pentru maine? venim sigur.
cafeneaua actorilor: nu… noi nu facem rezervarile decat pentru ziua in curs.
eu: multumesc, la revedere.

normal ca maine nu mai sun… si:
ma gandesc… oare chiar au vre-un soft atat de prost incat sa nu poata sa faca rezervarile decat in ziua curenta?
si daca da, oare chiar nu s-au gandit ca daca au softul atat de prost atunci ar trebui sa foloseasca un alt sistem?
… sau… sunt chiar indiferenti. poate chiar nu aveau mese pentru nefumatori… si omu nu stia cum sa-mi dea flit.

oare sefii lui stiu asta? concluzia e simpla: nu-mi place cafeneaua actorilor.

UPDATE 1: nu maria, ci prietenii nostri au ales cafeneaua actorilor.
UPDATE 2: au ales-o pentru ca acolo se si mananca si pt ca urma sa luam si cina acolo. nu mai urmeaza :))
UPDATE 3: m-a pus maria sa sun din nou! :))

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

