jump to navigation

istoria internetului Septembrie 30, 2008

Posted by robert anghel in imi place, oameni, proiecte.
Tags: , ,
trackback

in ro.

pe scurt, ce-am facut de-am ajuns aici. in stadiul la care pana si vrajitorii fac marketing online.
istoria internetului e un proiect deschis de ionut. poate participa si e chiar invitat sa participe oricine are date si informatii relevante despre istoria internetului in .ro

primul pas ar fi sa definim impreuna care sunt/au fost pasii pe care internetul i-a parcurs in romania.

in viteza, eu m-am gandit si i-am propus pe astia. (niste pasi generici, care ar merita aprofundati. cu date mai exacte):

   0. conexiunile dial-up, xnet, yahoo, altavista si… mirc :)) – primele pagini vazute, primele experiente, primul feeling de „mai vreau”.
   1. computer cluburile in care petreceam zile. si nopti.
   2. cablistii. conexiunea la internet. intrarea rds.rcs respectiv upc. de-atunci accesul la internet e disponibil maselor.
    3. online advertising: adwords/adsense in ro. 
    4. content: primul ziar online, primele bloguri.
    5. blogosfera: mutarea extensiilor wordpress etc pe domeniile proprii. retele de bloguri, offline meetings
    6. extensiile specializate pe online ale agentiilor care faceau offline (iLeo, etc)  
alte idei? va aduceti aminte date (ani, situri, poze, etc) mai exacte? 
istoria internetului e un proiect care imi place. 
Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

