jump to navigation

google phone Septembrie 25, 2008

Posted by robert anghel in companii, imi place, online.
Tags: , , ,
trackback

s-a lasat putin asteptat dar s-a lansat.
intrebari care-mi vin in minte:
1. de ce nu au facut buzz asa cum a facut iphone?
o fi pentru ca accentul pe fashion pe care iphone l-a pus in lansare a cam omorat din fasa brand loyalty? asa cum zice seth aici?
2. cat de repede va fi adoptat de retele? pentru ca lansarea s-a facut atat de rece, probabil ca nu se va crea efect de pull in piata. se vor bate retelele noastre pe el?
3. stim toti ca orange a adus iphone. vor avea curajul (si banii) sa ia si google phone? e clar ca, daca ar face-o, s-ar pozitiona definitiv ca si reteaua smart(phone). lebule, stii ceva?
4. oare va profita deutsche telekom de oportunitate? se pare ca intra in piata!
5. mi se pare mie? sau urmatoarea actuala mare schimbare in online reprezinta mediul de distributie? (o sa dezvolt intrebarea asta intr-un post).

ps: indiferent de raspunsurile pe care le primim, imi place google phone. si il cam vreau. pana la ziua mea, retelele au timp sa-l aduca!

google phone

google phone

Comentarii»

1. 100,000 « bogdanlebu - Decembrie 29, 2008

[…] ca ati ajuns aici fiind abonati la feed, sau prin email, ori ca ati urmat un link sau ca ati cautat ceva prin google, important e ca intre cele 646 de aberatii ale mele, ati gasit […]


Lasă un răspuns

