jump to navigation

ziarul financiar Septembrie 15, 2008

Posted by robert anghel in companii, imi place.
Tags: ,
trackback

orlando ne spune ca l-a relansat. si asa este. se misca mult mai repede si e mai curat (sau mi se pare mie).
in plus, cu ajutorul sponsorilor, il ofera gratuit pentru 1luna.

toate bune si frumoase pana cand am incercat sa-l (re)vizitez. si se pare ca situl e live insa are inca mici carente de programare 😦 . as fi vrut sa vad ca la casele mari nu apar situatii de genu asta.
chiar si-asa… sunt sigur ca se va rezolva repede. asa ca ziarul financiar (cel online, nou si gratuit) imi place.

ziarul financiar online

ziarul financiar online

Comentarii»

1. orlando - Septembrie 15, 2008

ah, cred ca a stat pana-n 5 min eroare online 🙂
da, si noi am fi vrut sa nu apara, din pacate a aparut. oricum, ne bucuram ca iti place noul zf.ro

2. robert - Septembrie 15, 2008

🙂 acum nu mai e. felicitari!


Lasă un răspuns

