jump to navigation

microsoft Septembrie 12, 2008

Posted by robert anghel in companii, imi place, nu-mi place.
Tags: , , ,
trackback

semnalam (si eu)  zilele trecute noua campanie microsoft in care a fost cooptat si seinfeld. si eu unul spuneam ca mai trebuie sa asteptam follow-upuri inainte sa ne pronuntam daca ne place sau nu.

si uite ca a mai aparut un spot. iar pe situl oficial ceva mai multe comentarii despre beneficii. prezentate prin scurte filmulete construite ca mici spoturi de sine statatoare (care insa nu-l mai includ pe seinfeld 🙂 ).  
observatia mea e ca beneficiile in jurul carora windows se pozitioneaza nu sunt atat de diferentiatoare fata de un MacOs. si, fata de functionalitatile sf evocate in timpul campaniei, sunt … chiar banale!

deci nu cred ca aici trebuia sa loveasca bill ca sa mai ridice un pic windows… ci mai degraba in sentimentul neprietenos al atatora si-atatora useri mai mult sau mai putin experimentati. 

dar… sa mai asteptam. poate mai urmeaza 🙂 . pana atunci, uite spotu 2 (via zoso): 

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

