jump to navigation

google chrome. inca nu Septembrie 12, 2008

Posted by robert anghel in google chrome, imi place, nu-mi place, online.
Tags: , ,
trackback

ma straduiesc sa-l folosesc mai mult decat pe firefoxlogo google chromeam gasit insa cateva lucruri care nu-mi convin (in primele 3 zile):

  1.  imi lipsesc cateva pluginuri pe care le folosesc gen scribefire dar mai ales google toolbar (?!?!?!?) ce s-or fi gandit cu el?!
  2. nici nu pot sa-l folosesc doar pe el. daca primesc un link prin ym pe care vreau sa-l accesez, imi deschide firefox, chiar daca chrome e setat ca si default browser. de altfel asta se intampla si din alte aplicatii, inclusiv word…
  3. mi-era parca mai comoda cautarea in firefox decat in chrome (dar poate asta e legat de obisnuinta).
  4. functia find (pe care prin conjunctura am folosit-o des zilele astea) functioneaza mult mai ok in firefox decat in chrome.
  5. pentru un browser care se vrea un browser special facut pentru aplicatii, are o foarte mare problema! sunt chiar  si aplicatii care nu-mi functioneaza sub chrome.
    gen aplicatia de online banking de la bcr (e adevarat insa ca e cea mai proasta aplicatie pe care am folosit-o. urmeaza un post)

imi place mult insa simplitatea. si imi place modul in care imi arata cele mai folosite situri intr-un tab nou. 
concluzia e simpla. imi place, dar mai asteptam totusi….

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

