jump to navigation

plai. timisorean. romanesc. european. Septembrie 11, 2008

Posted by robert anghel in imi place, proiecte.
Tags: , ,
trackback

incepe festivalul plai! de mers neaparat. din timisoara dar nu numai.

imi place ca, la fel ca anu trecut, au reusit sa aduca artisti mari (anii trecuti i-au adus pe aldi, paco si pe pentatones; anu asta pe marizza si pe ciocarlii).

au reusit insa sa-l faca mai mult decat doar un concert. au tot felu de expozitii de desen, sculptura si arta digitala. si o gramada de workshopuri in care sa inteleaga si sa se faca intelesi de alte culturi. frumos.

ce-mi place chiar mai mult decat asta este ca e organizat de o mana de oameni voluntari care-si rapesc din timp si energie ca sa faca un ditamai proiectul de ditamai anvergura. ce dor imi e

gata ca m-am emotionat. uite spotul! mergeti la plai.ro

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

