jump to navigation

quickies placute. sau nu… Septembrie 9, 2008

Posted by robert anghel in companii, imi place, nu-mi place, proiecte.
Tags: , , ,
trackback

si asa cum era de asteptat, cat noi am fost in concediu… saptamanile astea s-au intamplat o gramada de lucruri care ne plac mai mult sau mai putin.

pe scurt google si microsoft au tinut titlurile celor mai interesante articole. iata-le pe cele mai importante:
ne place: google a aniversat 10ani si 150 miliarde USD. mai multe statistici de la orlando.
ne place: (tot) google a lansat un browser nou. semnalizat si testat de orlando, scarlatescu, bobby, dar si google himself 🙂 . ar fi interesant de citit si articolul acesta care spune ca google devine noul microsoft. o idee despre care eu cu bogdan am vorbit cam acum 1an (via manafu).
ne place.. sau nu: microsoft si-a tras campanie noua. intr-un spot cu jerry seinfeld. campanie foarte controversata, insa interesanta prin natura ei. cred ca microsoft are ceva in maneca… sa vedem daca blufeaza…
–  ne place: au inceput ultimele pregatiri pentru festivalul plai din timisoara.

NU ne place: ne-au tras-o lituanienii de ne-au intors pe dos. lasa-ne pitzi. lasati-ne toti!

Comentarii»

1. microsoft « imi place sau nu-mi place… - Septembrie 12, 2008

[…] in companii, imi place, nu-mi place. Tags: imi place, microsoft, nu-mi place, seinfeld trackback semnalam (si eu)  zilele trecute noua campanie microsoft in care l-a cooptat pe seinfeld. si eu unul […]


Lasă un răspuns

