jump to navigation

Ce parcam la mall vitan? august 18, 2008

Posted by elsiea in nu-mi place.
Tags: , ,
trackback

De ceva vreme mall-ul din vitan are parcare etajata. Ce lipseste este un indicator, sa specifice ca este doar pentru biciclete, trotinete si poate scutere! Inca de la intrare este o bara care atarna, probabil sa nu poti intra cu masini mai inalte de 1.80… sau nu stiu exact la ce inaltime este. Cert e ca daca treci pe jos pe-acolo dai cu capul de ea. Rampele sa urci sau sa cobori intre nivele sunt extrem de inguste, cat sa te strecori. Pe peretii lor sunt urme de la oglinzi si beri de protectie de pe la masini cu sutele. Daca reusesti sa treci de rampe, sa nu crezi ca ai scapat. Locurile de parcare sunt iarasi la fel de inguste ca rampele. Intre majoritatea stalpilor sunt 3 locuri disponibile. absolut oricum ai aranja 3 masini normale acolo, nu ai cum sa deschizi calumea usa de la masina!!! Aici gasiti cel mai sigur masini parcate pe 2 locuri… si sincer, n-ai ce sa le reprosezi oamenilor.

Apoi te dai jos… pe unde ajungi in mall??? nu tu indicatoare, e un lift care nu merge, iar scarile sunt marcate cu ‘numai in caz de urgenta’. Toata lumea coboara pe rampele inguste. Sunt atat de inguste ca nu ai loc sa treci pe langa o masina. Apoi cand iesi… nenica, eu am peste 1.80, dau cu capul de barele alea atarnate la intrare. Te enervezi, si te-ntorci la masina, sa pleci, ca mai bine mergem tot in unirii! Da’ de unde… daca vrei sa parchezi mai sus trebuie sa dai roata cladirii de 3-4 ori, ca nu poti sa cobori roata… nu tu indicatoare, nu marcaje…

Asa ca mai bine parcati fratilor afara. Inauntru tico, matiz, micra si alte scutere. Mai e nevoie sa ma pronunt daca imi place sau nu in parcare la mall?

PS: de azi sunt un fel de coautor pe-aici… voluntar sau… nu stie nimeni…
daca iti place si tie ideea, participa si tu

Alex Chiar El

Comentarii»

1. Imi place, nu-mi place… daca-i musai, cu placere « ElsiEa’s Weblog - august 19, 2008

[…] oameni, etc). Primul post scris de mine acolo este despre parcarea de la mall vitan si-l gasiti aici. Cea mai prost gandita parcare supraetajata in care am fost vreodata. Daca vreti si voi sa […]


Lasă un comentariu