jump to navigation

castiga acum un concurs online August 15, 2008

Posted by robert anghel in imi place, marketing.
Tags: , ,
trackback

dupa ce-am vazut (via radu) concursul celor de la travela si dupa ce-am vazut inca un concurs de la kinecto, am hotarat sa pun pe „hartie” cateva dintre avantajele organizarii unui concurs online:

  1. word of mouth – un concurs e unul din instrumentele marketingului neconventional care poate sa te puna pe buzele targetului tau. si te poate tine acolo destul de mult timp…
  2. linkbait – poate fi tot o componenta a word of mouth insa e clar un beneficiu distinct care poate sa te ajute mult la seo.
  3. vanzari – creca de fapt asta e scopul final al oricarui concurs. fie ca vanzarea inseamna o inscriere la un newsletter sau trimiterea unei imagini pe o adresa de mail sau chiar achizitionarea unui abonament la sala, concursul in sine, poate creste rata de conversie a sitului.

daca imi scapa ceva, completati voi 😀
concluzia e oricum simpla: concursul online imi place!

ps: imaginea e de pe motivation

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

