jump to navigation

iron maiden August 5, 2008

Posted by robert anghel in imi place, iron maiden.
Tags:
trackback

ieri am fost la concert iron maiden!
un singur cuvant: senzational! au sunat excelent, pareau ca le place si lor, iar publicu a fost minunat.

ce mi-a placut super mult a fost ca am vazut o gramada de oameni de-acasa. am vazut trupe intregi de timisoreni si o gramada de oameni din arad.
si nu doar diversitatea regionala m-a impresionat! am vazut babute (nu exagerez, babutze) dar si … „doamne” in tricouri iron maiden. am vazut o gramada de tati care-si educau fiii (de aprox 10-12 ani) cu portia de metal. 🙂

si… in timp ce asteptam sa inceapa concertu mi-am dat seama ca … organizatorii de concerte vor avea o problema destul de mare de acum incolo (mult mai mare decat optimizarea activitatii la standurile de apa/bere): NU prea mai au pe cine sa mai cheme la noi.

cate trupe care aduna o tara intreaga pe-un stadion mai exista. probabil ca madonna va face asta si cu siguranta va face asta U2.
in rest… cine? tokio hotel? linkin park? ca stim sigur ca saraca Beyonce a fost cam singurica pe stadion la cj. iar iar la shakira, publicul era atat de plictisit incat putea sa nici nu foloseasca aplificare.

deci? cine?

pana una alta… un pic de maiden juice 🙂

Comentarii»

1. George - August 6, 2008

hm.. imi pare rau ca nu am fost la maiden.. am savurat metallica cu ceva timp inainte…. in fine,… vad ca si la maiden a fost oaresce atmosfera…. ce zice lumea de ac\dc ? u2 din pacate nu o sa ajunga prea curand… sper totusi sa ajunga, nu ca pink floyd sau guns, care daca s-ar reuni ptr un tur la ora actuala as fi sigur ca ar umple stadioanele … dar… oldies… memories… ca si nirvana fara kurt, doors fara jim, queen fara freddie, inxs fara Michael samd.. praf si pulbere…. raman amintirile.. si … altii..

2. missesparker - August 6, 2008

Eu mi-as paria banutii pe Rammstein – oricine(chiar si cei care nu sunt mari fani sau deloc) e de acord ca au cel mai tare show live, in comparatie cu care altii par doar incepatori(inclusiv veteranii).
Dar iron maiden sunt buni – se numara printre putinii a caror discografie completa o detin. 🙂

3. robert - August 7, 2008

@george: daaaa ac/dccc ar fi ceva si cica sunt in turneu la anu! la fel si robbie wiliams si (cica la insistentele fanilor) si U2. m-as duuuceee la toti.
… si uite ca nu-i dracu asa de negru. ramane totusi impresia generala ca … e vorba de trupe vechi cu experienta si istorie… nu-mi vine in minte niciuna noua care sa rupa gura targului…

@missesparker: si reimstein ar aduna ceva public. nu sunt chiar pe gustul meu… dar cred ca m-as duce la concert… si daaaa iron ruulzzz


Lasă un răspuns

