jump to navigation

unicredit tiriac Iulie 25, 2008

Posted by robert anghel in banci, nu-mi place, unicredit.
Tags: , ,
trackback

iata ca seria de posturi cu lucuri care nu-mi plac despre banci continua. dupa bcr, ing, iata si cateva informatii despre unicredit tiriac.

si uite ce crede Relationship Manager Business Customers din unicredit tiriac despre clientii ei. (mersi alex).

unicredit

unicredit

dupa ce-am citit ce-am citit… nu stiu ce ma face nerabdator sa (NU) fiu client unicredit tiriac.

Comentarii»

1. nelu - August 6, 2008

Pare cam rupta de realitate tipa…
E chiar pe bune, sau e doar de bascalie faza? parca nu pot sa cred ca e reala…

2. robert - August 6, 2008

am sters datele de identificare, dar era un fw la un mail de-al lor.
asa ca… e reala.

3. manna - Septembrie 4, 2008

ma tot intreb pe ce planeta traiti…judecam intreaga companie prin prisma unui angajat mai putin profesionist…

4. robert - Septembrie 5, 2008

pe planeta pe care traiesti si tu. eu ii zic planeta romania.
in care price companie tinteste sa depaseasca asteptarile clientului.
iar responsabilul cu relatia cu clientii este purtatorul mesajului companiei catre clienti.

poate ma-nsel, dar eu zic ca mesajul apartine companiei, nu al angajatului mai putin profesionist.
si cred ca tot compania trebuia sa il formeze, sau chiar sa nu-l angajeze pe acest angajat. tu nu zici?


Lasă un răspuns

