jump to navigation

250.000 de pacaliti de 1 aprilie Aprilie 2, 2008

Posted by robert anghel in imi place, marketing, proiecte.
Tags: , , ,
trackback

da!
in 1 aprilie, incercand sa o vada pe andreea raicu alergand cu nurii fluturand in vant, (mai mult de) 250.000 de angajati motivati in a-si atinge si depasi obiectivele, au ajuns pe o pagina care arata cam asa:

barlogul lui adrian

cum s-a-ntamplat asta?
simplu! un anume andrei adrian (ti-am pocit numele, scuze!) a dat o lectie de marketing viral:

1. a creat un mesaj iresitibil: http://webz.ro/andreea-raicu-alergand-dezbracata/
2. a identificat publicul tinta: angajati „loiali” si „motivati” care vor sa-si depaseasca obiectivele, care sunt insa conectati intre ei si isi impartasesc ultimele „noutati” si „instrumente” care ii pot „ajuta” in „eforturile” lor.
2. a definit mediul in care publicul tinta e disponibil: lista lui de pe yahoo messenger.
3. pentru ca mesajul era intr-adevar irezistibil acestia au dat curs mesajului si au clikuit linkul. pentru ca beneficiul a fost chiar exceptional au preluat mesajul si l-au raspandit mai departe (eu l-am primit de la 5 prieteni ieri).

asa ca ieri andrei adrian lansat o pacaleala de 1 aprilie care i-a adus trafic de 250.000 de pacaliti. 🙂

concluzia:
– inca o dovada ca marketingul viral functioneaza (asta stiam deja)
yahoo messenger e super instrument de difuzare
– inca o dovada ca nurii goi vand (in special ai unei fete care si-i arata destul de greu)
– adrian a reusit astfel sa isi aduca blogul in toate topurile wordpress. bravo!

PS: iata topul celor mai tari pacaleli de 1aprilie. pentru pasionati.

Comentarii»

1. Adrian - Aprilie 2, 2008

Dude… esti pe langa… In primul rand e vorba de Adrian, nu de Andrei. In al doilea rand nu a fost nici o lectie de marketing, ci de o simpla… PACALEALA! 🙂

2. robert - Aprilie 2, 2008

salut adrian!

1. ti-am pocit numele, scuze!
2. postu e facut la misto! nu te-ai prins. da nu-i bai ca ti-am spus eu 🙂
(ca sa nu mai existe alte interpretari, iti si zic ca era un misto referitor la toti cei 250.000 de „duzi” care s-au lasat pacaliti de tine).
3. bine ca esti tu destept! 😉

3. canalia - Aprilie 2, 2008

Eu sunt andrei

4. octavian - Aprilie 2, 2008

este super tare blogul lui Ardei !! 🙂

5. robert - Aprilie 2, 2008

@canalia: salut andrei!
@octavian: care? unde? 😀

6. Adrian - Aprilie 2, 2008

k, sry… am citit articolul tau un pic „pe diagonala” si se pare ca m-am inselat… merci pentru corecturi (desi mai erau vreo 2 😛 )!

7. robert - Aprilie 2, 2008

salut din nou. si nu-i nimic.
sper ca acum i-am taiat pe toti andreii 🙂

8. Bogdan Lebu - Aprilie 3, 2008

la mine n-a ajuns…
se pare ca:
a) ori nu ai contribuit la transmitere
b) sau nu sunt angajat loial si motivat… fuck…
oricum, e bine si azi
PS are tzatze faine!

9. robert - Aprilie 3, 2008

pai il ai mai sus. da click 😉

10. BiLLY - Aprilie 1, 2009

super taree :)) am primit-o si eu

11. robert anghel - Aprilie 1, 2009

🙂 eu am primit-o anu trecut!

12. sorina - Aprilie 1, 2011

tare am primit-o acuma 3 ani


Lasă un răspuns

