jump to navigation

ce am eu in comun cu basescu Martie 31, 2008

Posted by robert anghel in nu-mi place, oameni, personal.
Tags: , ,
trackback

1. si eu si basescu am condus duminica trecuta.
2. si eu si basescu am fost implicati intr-un accident duminica.
3. in cazul amandurora, o masina (condusa de basescu) a lovit o masina (condusa de mine) care la randul ei, din impact, a fost impinsa intr-o alta masina (condusa de altcineva).

e adevarat insa… pe mine nu m-a lovit basescu. m-a lovit un Radu-mort-de-beat 😦 …

uite dovada:

dovada accident

Comentarii»

1. Bogdan Lebu - Martie 31, 2008

ti-am zis io sa nu mai bei si apoi sa conduci?!?!

2. robert - Martie 31, 2008

🙂 da…
si sa stam toti pe uscat sa ne uitam cum ne tamponeaza de-i ca basexu sau radu-mort-de-beat.

nu stiu daca-i bun sfatu tau. :p


Lasă un răspuns

