jump to navigation

romania – rusia Martie 26, 2008

Posted by robert anghel in fotbal, imi place.
Tags: , , ,
trackback

federatia romana de fotbal

later update:
retrag tot ce-am scris ieri. au jucat chiar frumos. ne-au dat sperante!

ramane insa ceva: nu mutu, nu chivu, ci jucatorii pe care nu i-am mai vazut de mult (sau i-am vazut rar) la nationala au facut meciul!

ne (va) place sau nu…. azi ne uitam la meci. 🙂

ce ziceti? ne-o luam?
eu zic ca da. cu un chivu accidentat (macar acum are scuza ca joaca prost), cu contra care saracu… are 8mii de ani, cu ogararu care nu a mai jucat decat biliard anu asta, cu dica- si el pierdut in spatiu de cateva etape… nu stiu ce sanse avem in fata furnizorilor de gaz ai europei.

da… sa speram.

PS: romania – rusia se transmite la antenta1. ca ei au exclusivitatea meciurilor nationalei.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

