jump to navigation

yahoo vs google Februarie 15, 2008

Posted by robert anghel in imi place, indecise, nu-mi place, online.
Tags: , , ,
trackback

yahoogle

e clar. suntem in plin razboi. yahoo (cu sau fara microsoft) se chinuie sa ajunga pe urmele lui google. si lanseaza servicii peste servicii noi:
– mailbox nelimitat. ca si cum nu-mi ajung cei 6.5 gb pe care mi-i da gmail.
– interfata noua interactiva. construita prost. e neuzabila si se misca greu.
– yahoo toolbar. mai agresiva si cu functii mai naspa decat google toolbar.
– etc…

in timpu asta, google a lansat:
– gmail: cand l-a lansat, nu primeai cont decat daca aveai invitatie de la cineva care avea cont. si era un nr limitat de invitatii disponibile.
– google docs: nu-ti mai trebuie licenta office, ai office-ul tau, gratis si …online.
– google maps: iti imaginezi sa pleci in vreo excursie fara sa te interesezi cum ajungi din punctul a in punctul b?
– si mai nou… google earth: ca sa te uiti cum arata galaxiile. propriul tau national geographic…

diferenta dintre cei doi e clara:
– google exploreaza nevoi, si rezolva probleme, e util. si… mai ales e primul!
– yahoo… fuge dupa el… incearca sa copieze… dar o face timid, si… inconsistent. si… ca sa fim sinceri… prost.

voi? ce credeti? mai exista sanse pentru yahoo? care e salvarea lu yahoo? microsoft + yahoo e plauzibil?

PS: v-am zis aici de ce nu-mi place yahoo mail.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

