jump to navigation

cine stie Octombrie 16, 2007

Posted by robert anghel in imi place, personal.
Tags:
trackback

si… in timp ce bogdan imi numara ttlf, io mai fac ultimele verificari de chelisturi. si bifez:

  1. am confirmarile de la toata lumea? DA
  2. am luat vinu? DA (vinu, viscanu, tuica, berea ma rog… alcoalele. multe)
  3. am vorbit cu Dju? DA
  4. am vorbit cu tortareasa? DA
  5. am vorbit cu popa? DA
  6. programarile la sfat sunt facute? DA

si… ma-ntreb… mai e ceva?!?!

raspuns: cine stie?! 🙂

Comentarii»

1. Bogdan Lebu - Octombrie 16, 2007

da cu maria ai vorbit? mai vrea?

2. maria viitoare anghel - Octombrie 16, 2007

pai normal ca mai vreau ba bogdane, ca doar am rochie si de-astea nu mai prind io prea curand
si n-o trebuit sa mai vorbeasca robi cu mine, am vorbit io destul

3. Bogdan Lebu - Octombrie 16, 2007

imi suna cunoscut… 🙂

4. maria viitoare anghel - Octombrie 16, 2007

eee acuma si tu
lasa ca si voi vorbiti destul cand ii vorba de fotbal, asa ca se compenseaza
si bucurati-va ca suntem niste draguteee


Lasă un răspuns

