jump to navigation

Soferii… nu! Octombrie 15, 2007

Posted by mihaizota in despre blog, life and stuff, nu-mi place, oameni.
Tags: , , ,
trackback

Da, asa cum ati auzit: nu imi plac soferii.

Nu ca nu as fi si eu unul. Si nu ca nu am avea cu totii „scuza” ca la volan te transformi intr-o fiara din cauza traficului (ca in reclama la Citroen). Dar noi (toti) il facem asa. Ce rost are sa intri intr-o intersectie pe verde daca iti e clar ca nu o poti trece pana cand se face pe verde la ceilalti? Numai ca sa ii blochezi si pe ei? Sau poate ca sa „nu fi mai fraier”? (ca tare destept te simti cand esti blocat – impreuna cu ceilalti – in mijlocul intersectiei 🙂 …).

Sau ca sa reiau o idee postata deja: nu imi plac soferii care isi cumpara masini straine de ‘jde mii de euroi, eventual le mai si tuneaza, dar nu mai dau banii si pe optionale cum ar fi SEMNALIZATOR! (‘reati ai râiei de oieri..)

Sau cei care merg cu farurile de ceata aprinse noaptea, pe ploaie. Astfel ca tu care vii din fata vezi 8 faruri care iti lumineaza viata… Daca ploua NU E CEATA, bai…!

Astea sunt doar cateva frustrari ale mele de dimineata… Stiu ca stiti si voi 1000 altele. Va propun sa le descarcati si sa va descarcati aici … poate facem o ‘culegere’ si o propunem celor care editeaza codul rutier.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

