jump to navigation

animest Octombrie 6, 2007

Posted by robert anghel in imi place, proiect, proiecte.
trackback

imi place animest!

e primul festival romanesc international de filme si desene animate in romania. are loc in perioada animest5-14 oct. la 4 dintre cinematografele din bucuresti: cinema europa, cinema elvira popescu, cinema union si sala arcub.

practic sunt difuzate tot felul de filme de animatie; de la scurt metraje internationale (mai mult sau mai putin amuzante) la retrospective balanel si miaunel sau mihaela (mai tineti minte!?? )

ps1: se vede ca inca e facut de artisti antreprenori. pt ca puteau sa monetizeze mult mai bine evenimentul.
ps2: iata siturile pe care puteti gasi mai multe eveniment: azi la animest.
ps3: in pagina de program animest au pus doar programul de azi sambata 06.10. inseamna ca vor actualiza situl zilnic. sunt curios daca se tin… 🙂

Comentarii»

1. mihai din tm - Octombrie 9, 2007

…mmm… ce e aia: „a monetiza”?… are vre-un sens ..marketingo-seo-ist? 😉
In dex el se refera strict la a transforma metalul in moneda spre deosebire de a demonetiza care are pe langa sensul strict de a retrage monede din circulatie si sensul figurativ de „a-si pierde valoarea”.
Suna interesant totusi… :P.

2. robert - Octombrie 9, 2007

nu. nu-i referitor la asta.
a monetiza un proiect inseamna (pe sleau) a scoate bani din proiectu respectiv.

de ex cei de la animest au facut tricouri pentru a monetiza proiectul. ziceam ca puteau sa faca monetizeze mai bine pentru ca le-au facut intr-o singura marime… asa ca si-au limitat vanzarile.

intelegi!?

3. sandu - Octombrie 10, 2007

mah, cum adica itr-o singura marime? ca io mi-am luat unu’ XL si aveau si S, M (nu SM!) si L si unele haioase foc, verzi, pentru kinderi.

si ce-atata ‘monetizare’, cum zici? cred ca la noi nici nu poti sa zici ca ies bani din film. intr-un fel, bine ca e inca sa, rau ca nu iese lumea din casa si ca nu intelege ca pe marele ecran totul e altfel.

oricum, sunt tone de filme, ai de unde alege si d-aia ma si duc. din mozaicurile alea am vazut cateva shorturi absolut kool.

piiis, man!

4. robert - Octombrie 12, 2007

ai dreptate. am fost incantat de idee si imi pare rau ca nu am apucat sa ajung decat la un colaj de scurtmetraje.

si monetizarea e buna. nu trebuie sa fie scopul evenimentului. insa bani va trebuie si voua. daca nu pentru altceva, pentru a-i strange si a face la anul un animest mai mare si mai frumos.

ps1: partial, s-ar putea sa ma-nsel, cu tricourile daca ati facut atatea marimi. insa la cinema elvira popescu, unde am fost eu sambata trecuta, nu am gasit decat un tricoun foooarte mic si unul mediu. sa ma gandesc ca e lipsa de organizare atunci 🙂

ps2: v-ati tinut de site si ati actualizat programul in fiecare zi. bravo.

ps3: super tare ideea. mi-a placut mult. abia astept animest 2008.


Lasă un răspuns

