jump to navigation

perwoll black Septembrie 26, 2007

Posted by robert anghel in companii, marketing, nu-mi place.
Tags: , , ,
trackback

nu-mi plac spoturile astea la perwoll black (vezi mai jos).
si nici n-as vrea sa ma plimb cu o gagica care isi cara sticla de perwoll dupa ea…

dar… oare publicului targetat ii place?
inteleg ca perwoll black targeteaza femei de toate varstele, oarecum sociabile si cat de cat sofisticate (ele merg la cafea impreuna cu prietenii si/sau spectacole de flamenco in care danseaza cavaleri pe cai… negrii)
si ma gandesc… ca… le-ar fi placut mai mult daca spotul ar fi gasit o alta solutie pentru recognitionul produsului.

nu prea-mi vine sa cred ca publicul targetat e … inspirat de cineva care le spune sa renunte la farduri, chei, tigari, portofel, agenda si alte prostii pe care le cara de regula in poseta. si chiar nu cred ca e vreuna dispusa sa isi puna in locul lor … sticla noua de perwoll black.

ma-nsel!?

iata si al doilea spot la perwoll black

Comentarii»

1. cristina - Septembrie 27, 2007

„Indubitabil” .
Eu una n-as renunta la nici unul dintre lucrurile imperios necesare din poseta mea.
Un mic inventar :
farduri, chei, tigari, portofel, agenda… paralizant, servetele atat uscate cat si umede , telefoane mobile-de servici si personal , vitamine ( o tipa ce vrea sa se-ngrase nu se lipseste de ele ) , port vizit card,ata dentara si… cateva dulciuri .
Asa ca… sticla de perwoll black n-are nici o sansa sa se plimbe in poseta mea .

2. robert - Septembrie 28, 2007

haha… set complet de poseta!
cel mai fain ii paralizantu de langa servetele! 🙂

3. Bogdan Lebu - Septembrie 28, 2007

poate perwollu ajuta la ingrasat… da paralizantu pentru ce e? cand vrei sa stai linistita, nemiscata?

4. cristina - Septembrie 28, 2007

Domnilor… vad ca va amuza paralizantul meu.Mi-ar placea mai mult o chestie d-aia ce curenteaza , dar … deocamdata …
Si pt o femeie de 41 de kg e reconfortant gandul ca are paralizantu ‘ in poseta .
Si inca ceva … eu linistita, nemiscata ? Haha … haha…

5. robert - Octombrie 1, 2007

haha.
deci nu folosesti paralizantu ca si balsam pentru rufe?!?
da tu unde tii balsamu pt rufe negre? 🙂 ca in reclama… spune ca voi gagicile emancipate il tineti in poseta…


Lasă un răspuns

