jump to navigation

5 motive pt care berea budai rocks Septembrie 18, 2007

Posted by robert anghel in imi place, proiecte.
trackback

la o prima impresie, spoturile la berea budai, par o serie de spoturi inspirate (daca nu copiat) dupa spoturile budweiser.

la a doua vedere berea budai e un proiect de lansare a unui studio de film din iasi (rofilco). si mai mult decat atat. e un proiect de succes. si uite cum am decis ca proiectul a avut succes:

  1. chiar daca s-au inspirat, au reusit sa-l localizeze f bine intr-o romanie foarte romaneasca. de la tzoalele lor pana la ceea ce fac personajele (se uita la stele; pescuiesc. adica … nu fac nimic. doar sunt romani!)
  2. au reusit sa le faca comice. umor de limbaj („indubitabil”); sau umor de situatie in al 2lea spot.
  3. au reusit sa le faca profi. super filmari, super cadre, super sunet.
  4. si-au luat vreo 2 premii deja pe ele.
  5. au reusit sa le promoveze si online si offline. au ajuns la radio, la tv, si pe o gramada de bloguri (acum cele mai vazute posturi de pe blogul asta sunt posturile care prezinta spoturile).

asa ca… bravo lor! inca o data! si sa speram ca berea budai (proiectul) nu se va pierde in timp cum au facut altii (mai tineti minte reclamele de la erdeeeeeshhh?).

Comentarii»

1. berea budai se intoarce « imi place sau nu-mi place… - Septembrie 18, 2007

[…] si 5 motive pentru care spotul asta […]

2. berea budai « imi place sau nu-mi place… - Septembrie 18, 2007

[…] iata linkul catre budai beer PS2: vezi si 5 motive pentru care spotul asta […]

3. budai vs budweiser « imi place sau nu-mi place… - Septembrie 18, 2007

[…] vezi si 5 motive pentru care berea budai rocks! […]

4. imi place seo « imi place sau nu-mi place… - Octombrie 1, 2007

[…] experiment pe care l-am facut (pe imi place) este unul legat de spoofurile de la berea budai. in care incercam sa vad  care e algoritmul dupa care google grupeaza rezultatele unei cautari. si […]


Lasă un răspuns

