jump to navigation

imi place pe cutie Septembrie 13, 2007

Posted by robert anghel in companii, marketing, nu-mi place.
trackback

imi place pe cutie

ce-o cauta textul „imi place” pe o cutie a rtc – ului, nu stiu?!

e vorba de rtc – ul ala care aduce papetarie. si birotica. si in ultimu timp, vad ca aduce si produse de curatenie.
si care si-a scris textul „imi place” pe cutiile (destul de naspa) in care livreaza.

m-am uitat pe catalog. nu-i sloganul lor.
imi dau impresia ca sunt ceva cutii „ramase” de la vre-un client care a refuzat sa le mai ridice/plateasca… si pe care au decis sa le foloseasca pentru a mai face niste costs cutting.

concluzie: cost cutting pe barba brandului nu-i bun. nu-mi place.
sau… poate face promovare la blogul asta 🙂 .

Comentarii»

1. Robert - Octombrie 14, 2008

Eronat, este sloganul Grupului.

2. robert anghel - Octombrie 14, 2008

si mai rau. inseamna ca cineva din rtc a luat o decizie gresita:
– ori a luat decizia de a folosi un mesaj integrat in comunicarea de brand a grupului dar… nu a publicat sloganul pe catalog.
– sau… a luat decizia de a se distanta de sloganul grupului iar inscrierea sloganului pe cutii a fost… (sa-i zicem) o eroare.

mai e varianta in care… nu a luat nimeni nici o decizie si … rezultatele au aparut… la voia intamplarii… dar ar trebui sa fiu prea rau sa cred asta despre rtc 😀

3. me - Mai 31, 2010

„imi place” este integrat in sigla RTC-ului


Lasă un răspuns

