jump to navigation

post de multumesc Septembrie 10, 2007

Posted by robert anghel in imi place, personal.
trackback

carte cupluri celebrevi-am aratat la un moment dat invitatia la nunta. si mi-am prins ca va si place.

ei bine, a inceput campania de raspandire a lor in format fizic/tiparit. asa ca uichendul trecut am fost in arad – timisoara – craiova.

in arad, ne-am intalnit si cu cristina. care n-a venit cu mana goala. a venit cu 50 de „cupluri celebre„. o carte care acum ne place!
multumim!

ps: aici vedeti ce-am scris pe blogul lui bogdu, in calitate de coautor despre meciul cu belarus.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

