jump to navigation

yahoo mail August 31, 2007

Posted by robert anghel in companii, nu-mi place.
trackback

yahoo mail logo… nu-mi place yahoo mail!
si mai ales nu-mi place interfata noua de la yahoo mail pentru ca:

  1. o fi ea (mai) noua, dar e muuult prea greoiae… pana incarca un mail… stai o saptamana. daca vrei sa derulezi lista vertical, mai stai inca una.
  2. ei cred ca atunci cand accesez casuta de mail vreau stiri… asa ca in loc sa-mi arate din start mailurile mele, imi arata stiri. din state! macar daca mi-ar fi zis si ei ce tampenii mai face basecsu.
  3. e in beta de vre-un an. daca nu mai mult…. e normal sa dureze atat? sau pur si simplu si-au dat seama ca nu-i ok si-acum nu stiu cum sa mai scoata camesa?
  4. mult mai putine functii decat gmail. numa daca te uiti la search iti dai seama ca nu se compara….

asa ca nu-mi place yahoo mail. deloc. as vrea sa renunt la el. dar inca mai primesc mailuri acolo. de la oameni dragi (chiar si de la cristina. care imi spune ca ma viziteaza des si aici…)

concluzie: stie careva cum as putea sa-mi forwarduiesc catre adresa de gmail toate mailurile venite pe yahoo? fara sa implicate costuri. serviciul de pop3 la ei costa 20 usd. si chiar nu cred ca-i merita…

Comentarii»

1. Bogdan Lebu - Septembrie 5, 2007

cu 3 nu sunt de acord… e o regula a siturilor web 2.0… „sa fie beta”…

2. robert - Septembrie 6, 2007

corect.
da nu crezi ca ar fi mai util sa ne si sugereze ca (inca) mai lucreaza la ea? si sa aiba sa fie in versiuni de beta1. beta2. etc?

3. Bogdan Lebu - Septembrie 7, 2007

complicat. pui eticheta de beta si esti pe calea spre web 2.0
haha

4. yahoo vs google « imi place sau nu-mi place… - Februarie 15, 2008

[…] PS: v-am zis aici de ce nu-mi place yahoo mail. […]

5. 250.000 de pacaliti de 1 aprilie « imi place sau nu-mi place… - Aprilie 2, 2008

[…] lor. 2. a definit mediul in care publicul tinta e disponibil: lista lui de pe yahoo messenger. 3. pentru ca mesajul era intr-adevar irezistibil acestia au dat curs mesajului si au […]


Lasă un răspuns

