jump to navigation

aviva August 30, 2007

Posted by robert anghel in companii, indecise.
trackback

reclama aviva … si-a tras campanie.

e plin printuri cu aviva si in mall, si pe tramvaie, si pe strazi.
si inca unele f curajoase! cu mult tupeu!

insa… care nu imi plac! nu-i plac nici lui iuleka, nici lui cornel, si nici lui allen.

incerc insa sa-mi dau seama cum de i-au dat drumul. adica na… sunt sigur ca au luat in calcul impactul negativ pe care ar putea sa il aiba campania. dar cu ce l-au ponderat? cu faptul ca acum stiu ca sunt trecator?! cu faptul ca acum sunt dispus sa-mi fac asigurare? sau cu ce?!

voi aveti vre-o idee? ajutati-ma sa decid…

PS: bogdu, tu ce zici?

Anunțuri

Comentarii»

1. cristina - August 31, 2007

Nu-mi place nici mie reclama , dar ma gandesc ca le e foarte greu sa-si faca publicitate , in conditiile in care n-au voie sa se laude : ” cei mai buni ” , n-au voie sa foloseasca in spoturi declaratii ale consumatorilor…, nici sa vina cu estimari sau comparatii… si atunci ? ce le mai ramane ? Cliseul cu : iti faci pensie, iei bicicleta la nepot, nu-ti faci-ajungi cersetor ( ing ) , iti faci vs nu-ti faci .
Mesajul pe care-l transmite lasa de dorit, dar … te pune pe ganduri .
Nu ne place cinismul reclamei dar , cred ca cel mai mult conteaza impactul . S-au facut remarcati, nu-i asa ?

2. robert - Septembrie 3, 2007

aproape ca-ti dau dreptate.
any publicity is good publicity. sau nu….

nu cred ca e important doar sa se vorbeasca despre o companie/idee/proiect. cred ca e important si ce se vorbeste despre el…
si sincer… n-am prea vazut/auzit vorbe bune…

sunt insa curios ce rezultat a avut campania. ca daca „impactul” campaniei a generat vanzari … asta e! aviva rulz!
daca au determinat o masa importanta de oameni (macar) sa ia in considerare optiunea de a-si face asigurare… tot e bine… mai au o sansa. (sunt jucatori importanti asa ca o parte dintre cei convinsi s-ar putea intoarce la ei).
dar daca singurul rezultat e blogareala noastra… atunci… aia e! aviva sucks!

ps: ceau! mersi de comentariu!

3. Bogdan Lebu - Septembrie 5, 2007

e buna. de ce?
– pai pentru ca e straightforward. pentru ca daca stai unpic sa te gandesti asta iti vand: promisiunea ca dupa ce tu nu mai esti, ai tai nu vor avea de suferit financiar… si ca ceva sa se intample pentru tine, tre sa mori. daca nu mori doar tu ai de platit! 🙂 … daca vrei poti vorbi de conceptul asigurailor de viata, dar reclama reflecta conceptul… si te face sa te gandesti… asa, nu voi mai fi… aoleo, sa fica-mea ce se face cand nu voi mai fi?!…
– pentru ca are tupeu si e memorabila…
– pentru ca e virala…

Ce nu e bun la ea e ca dupa ce am scris ce am scri pana acu, a trebuit sa ma uit sus, la poza, sa vad daca e la aviva, sau la altcineva… promoveaza mai degraba conceptul de asigurare de viata, industria, si mai putin aviva… putea fi oricine acolo in locul aviva… am mai facut noi d-astea (vezi Westen si caloriferele/ robinetele maltratate…)

mie sa nu-mi multumesti pentru comentariu…

4. robert - Septembrie 6, 2007

ai dreptate.
e virala tocmai pt cat de straghtfowrard e.
si ai dreptate e purtatoare de un mesaj negativ (o sa mori) care nu o da pe aviva ca pe o solutie.

mai mult decat atat: pentru ca e virala i-a facut pe multi sa-si aduca aminte de experientele neplacute legate de aviva… asa ca… pana la urma… cred ca ramane la nu imi place.

5. Bogdan Lebu - Septembrie 7, 2007

mie imi place!
pentru ca au avut koae!
si daca vrei sa faci ceva outstanding tre sa ai d’alea… altfel te pierzi in gloata…
e adevarat ca si greselile cu koae se vad mai tare… in categoria asta cred ca vrei s-o bagi 🙂

6. robert - Septembrie 7, 2007

care gloata?
ca-s 2 companii care domina piata.
sper sa nu ramana cu koaele umflate…


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: