jump to navigation

turnul – experimentul lui flaviu August 27, 2007

Posted by robert anghel in nu-mi place, proiecte.
trackback

nici nu mai stiu de cand nu am mai gasit ceva care sa imi displaca atat de tare.
poate de la articolul in care va spuneam ca nu imi place bcr.

iata ca azi am gasit din nou ceva urat:
se pare ca in spiritul unui „experiment”, flaviu (update: blogul sau a fost deja arhivat de catre wordpress) copiaza cuvant cu cuvant posturile lui patratosu. si nu numai posturile. copiaza si comentariile. si nu la modul in care mentioneaza ceva de genu „via patratosu” sau „de la patratosu” sau „patratosu a zis” sau „patratosu a scris”.
ci pur si simplu se copiaza cumva aleatoriu franturi de posturi si comentarii. cu multa migala si … pare ca… fara rost!

ce-ati face in locul lui patratosu?

Comentarii»

1. patratosu - August 28, 2007

vă spun eu ce-am făcut!
am încercat negocierea cu el,
am încercat negocieri publice,
l-am implorat să termine cu gluma proastă
apoi… am făcut ce se face în lumea civilizată.
L-am reclamat la wordpress.com

Azi dimineaţă blogul a fost archivat sau suspendat pentru încălcarea termenilor de utilizare.

End of story.
Problem solved.
Wordpress – the best!

2. Cip-Cirip - August 28, 2007

S-a terminat telenovela. E dezamagitor cand vezi astfel de caractere, bine ca nu rezista mult.

3. robert - August 28, 2007

excelent!
inca un motiv pentru care imi place wordpress

si de retinut! mersi patratosule!

4. patratosu - August 28, 2007

fara placere, Robert,
a fost un cosmar!

5. robert - August 29, 2007

🙂
te-nteleg…
sper sa fi scapat… de tot!

6. Bogdan Lebu - Septembrie 7, 2007

cosmar sau nu, bag mana-n foc ca obiectivele cantitative au fost atinse 🙂

7. robert - Septembrie 7, 2007

haha ce fain scenariu… nu m-am gandit.
patratosule, zice bogdan ca ai „regizat-o”!
si ca de-aia ai ajuns in wordpress topblogs


Lasă un răspuns

