jump to navigation

invitatie la nunta August 20, 2007

Posted by robert anghel in oameni, personal.
trackback

cu ceva timp in urma, intr-un post in care va spuneam de ce imi place wordpress , va aratam cea mai cool invitatie la nunta online.

si va anuntam ca tot aici veti gasi si cea mai cool invitatie la nunta offline. asa ca… ma tin de cuvant si vi-o arat. 🙂
e proaspata! abia a iesit din creionul lui vlad racean, si din prelucrarile lui webee. azi vedem printul de proba… abia astept!!!

invitatie la nunta
si verso
invitatie la nunta

ce ziceti?

veniti?! (update: pt cei care nu stiu, si pt ca pe textul de acum din invitatie nu spune asta, nunta va avea loc in data de 20 oct. anu asta :p )

Comentarii»

1. Vlad Maier - August 20, 2007

Da!!!!Da!!!!!Da!!!!!Da!!!!!Da!!!!!Da!!!!
Vin vin vin vin vin vin!!!!
Calare pe o turma de Stegozauri!!!
O sa ii duc sa faca baie inainte putin la Mures.
Cred ca o sa ii pun sa se spele singuri cu coada, desi as putea sa le agata niste ciuperci pe post de bureti de coada.

Dar Vin!!!!

2. vlad racean - August 20, 2007

O zis Robi Robi sa zic si eu asa: „scrii acolo. lasa ca ne vedem la nunta, si mi-o placut sa va mistocaresc si gata”……GATA.Am zis :)))

3. Xaba - August 20, 2007

burta lu nenea de pe fata e totusi prea mica … 🙂

si eu n’am sa vin la nunta asta … pentru ca nu stiu cand … pe invitatie asta nu scrie data .. 🙂

X

4. robert - August 20, 2007

@ vlad (maier): vino cu ce/cu cine vrei tu. pt tine (si stegozaurii tai) creca pregatim si-o portie mare de branza cu stafide 😀

@ vlad (racean): mersi mult! mult, mult!

@xaba: bine ca ai tu burta mica 🙂
si da. lipsesc mai multe informatii pe invitatie acum. e doar un print de proba. veti gasi insa toate informatiile importante pe invitatia finala. :p

5. cristina - August 20, 2007

robi,…… da pe ce data este evenimentul ?

p.s. nu puteam sa nu fiu circotasa… ca nu-s eu altfel

6. robert - August 20, 2007

iar te grabesti cris… citeste mai sus!

7. Pedro - August 20, 2007

Bah Robi eu stau ca prostu’ de 40 de minute in fata primariei din Arad si nu va vad! Unde sunteti? Nu-i azi nunta??? :-/

8. robert - August 20, 2007

bai pedro. nu-i azi. (ia citeste mai sus)!
dar daca mai stai mult, pierzi nunta ta.

9. laura - August 20, 2007

pai eu tre sa vin..ca vreau nu vreau….
normal ca vin..si inca nu singura!
🙂
numai sa gasesc ceva haine cu care sa ma imbrac

10. Xaba - August 20, 2007

auzi ???
da voi cati copii vreti sa faceti ?? 🙂

eu am numarat 20 pe invitatie … :))

cum ii cheama ??:) eu sper ca macar pe unul sa’l cheme Xaba , .. asa, din respect si bun simt …:)

x

11. Dan Judea aka Doni - August 20, 2007

Pe semne se intrevede familie mare! Frumos tablou!
Cred ca e cel mai realistic posibil! Nu-mi inchipuiam niciodata cati copii te gandesti sa ai Robi! Maria stie…? 🙂
Promit sa vin si la botez (la fiecare)! 🙂 Nu-mi dau seama unde e Otto si Gabi in tablou. Sau, Aaa! Ei v-au facut poza?! 🙂

Dragilor va multumesc pentru invitatie. Negresit voi veni si ma voi distra pana dimineata.

PS: Din punct de vedere artistic – Nota 10, Din punct de vedere creativ – Nota 11! Face-ti voi media 😉 Felicitari!!!

12. bogdan lebu - August 20, 2007

16 puradei va propuneti? si tot atunci? in 20 octombrie?
da di ce la arad? fa si tu una mica aici la iride!!!

13. robert - August 20, 2007

@laura: pai normal nu?!

@xaba: i-ai numarat si p-eia de pe verso? ca ar trebui sa iasa mai multi 😀

@doni: ca de obicei elegant si atent! mersi!

@bogdu: pai un party mic tot tragem si pe-aici ;). inca nu ne-am hotarat daca inainte …. sau dupa. :p

14. Xaba - August 20, 2007

@robi: aia de pe verso sunt doi din cei de pe fata 🙂 , .. ca am verificat .. 🙂
ha !!!,
numa de n’or fi gemeni si surprinsi in exact aceiasi ipostaza ca fratii lor de pe fata, care se ciondanesc acolo la colt de canapea. .. dar ma indoiesc ca sunteti (esti 😀 ) in stare de atatia gemeni … 🙂

15. Xaba - August 20, 2007

ba robi, .. da cu parul de pe piept ce’ai facut ?? :)) de ce nu apare in tablou ?? .. pe semne ca ai manarit totul in PhotoShop .. , … sa ascunzi „micile” defecte … 🙂
magarule !!!
🙂

16. dadatroll - August 20, 2007

Eu nu va cunosc, asa ka nu o sa vin.

17. peculiarme - August 21, 2007

Foarte dragut! Casa de piatra va doresc si numai bine! Sper sa nu se mute si nunta online.

18. robert - August 21, 2007

@xaba: pai nu ti-am zis ca de prelucrari s-a ocupat webee?
ia uite aici cate poti sa faci in photoshop:
http://www.webee.ro/2007/04/20/facelift-photoshop/

@dadatroll: nu-i nimic! ne cunoastem la locu faptei! 😉

@peculiarme: mersi mult! cu siguranta vom chefui offline. dar vor fi reviewuri online 🙂

19. imi place in top « imi place sau nu-mi place… - August 21, 2007

[…] 7:41 am · Filed under 2. imi place, blog, personal dupa postul de ieri, in care vi-am aratat invitatia la nunta, imiplace a ajuns in top. vedeti mai […]

20. ana - August 21, 2007

super invitatie!
felicitari!
sa fiti fericiti 100 de ani si sa hraniti si copiii din cand in cand…par cam slabi saracutii…

21. &Nevasta - August 21, 2007

Mah, ce sa zic, faina burtica, faina freze, faina canapea, faini papuci Maria, si faini copii ce veti avea! Bravo, Vlad, ai vazut exact lucrurile importante la ei 🙂

Normal ca venim, calare pe ce-om gasi.Daca nu gasim ceva, poate ne imprumuta Vladone 2 Stegozauri din turma lui 🙂

&Nevasta

22. robert - August 21, 2007

@ana: mersi mult! si bine-ai venit pe-aici! te mai astept 😉

@&nevasta: daa vlad e cel mai tare. si nici nu s-ar putea sa nu veniti. daca citesti mai sus, vei vedea ca pedro e deja acolo 🙂

23. Cip-Cirip - August 21, 2007

Arad? Mai pune un scaun la masa ca doar Clujul e aproape 🙂 Si ca sa fiu in ton cu invitatia va aduc o barza cadou de nunta 😉 Casa de piatra Robert.

24. nunta « bogdanlebu - August 21, 2007

[…] vrea sa stie…  de unde stiu?  ca da search pe google si ajunge la blogul unui prieten care a scris ceva de nunta lui si unde am comentat si eu… si azi robert imi trimite dovada: cineva a cautat “bogdan […]

25. robert - August 21, 2007

@cip-cirip: pai… la cati tre sa aduca… ne-ar folosi o braza de rezerva 🙂
si gata! am pus scaunu! te-am asezat aproape de ring. ca stiu io ca astia din cluj sunt mai dansatori asa :p

26. Cip-Cirip - August 22, 2007

:)) Poti sa stai linistit sau sa incepi sa-ti faci griji depinde de ce iti doresti in viata de familie…iti aduc o barza profesionista… Legat de scaun…imagineaza-ti ca sunt din Galati si locuiesc la Cluj , o combinatie de moldo-ardelean … Ancoreaza ringul 😉

27. robert - August 22, 2007

haha
atunci tre sa vb cu djul. sa updatam paylistu!

PS: abia-stept sa vad barza :))

28. power of PR… « bogdanlebu - August 22, 2007

[…] …as in page rank, explained: ziceam ca au ajuns cautatorii la robert, ca a scris el de nunta… da in postul de ieri am zis si io “bogdan lebu nunta”… si apoi robotu […]

29. post de multumesc « imi place sau nu-mi place… - Septembrie 10, 2007

[…] 10, 2007 Posted by robert in imi place, personal. trackback vi-am aratat la un moment dat invitatia la nunta. si mi-am prins ca va si […]

30. ma-nsor!! « imi place sau nu-mi place… - Octombrie 12, 2007

[…] invitatia la nunta! va astept […]

31. Sefu « ElsiEa’s Weblog - Mai 5, 2008

[…] sa fie compet (deci vrem prima!), sa va arat si ce mi-a placut mult de tot acolo pe blog -> invitatie la nunta. Este una dintre cele mai super caricaturi vazute vreodata (seamana bine de tot personajele din […]

32. vestea bunaa…. « imi place sau nu-mi place… - Mai 17, 2008

[…] personal. Tags: maria anghel, personal, robert anghel trackback el e! e primul din cei 20 din invitatie […]

33. windwhisperer - Mai 19, 2008

fine ! felicitari, felicitari si casa de piatra !!:)
j.

34. robert - Mai 19, 2008

🙂 mersi j.
mai treci pe la noi 😉

35. Paul - Octombrie 26, 2008

Casa de Piatra!

36. Invitatie la Nunta - Mai 13, 2009

Felicitari! Am lansat un serviciu care ofera posibilatatea de a avea o invitatie la nunta on-line!

37. robert anghel - Mai 13, 2009

bravo. succes!

38. Invitatie la nunta « sip " to be or not to be "… blogger - Iulie 21, 2009

[…] [sursa poza] […]

39. Irina - August 3, 2010

Buna ziua,

mi-a placut foarte mult invitatiile dumneavoastra de nunta si as vrea, daca se poate sa folosesc si eu pentru invitatia mea de nunta poza de pe fata? Se poate? Si daca da unde pot sa gasesc varianta cu minim 300 dpi?

Va multumesc foarte mult.

robert anghel - August 3, 2010

salut irina,

pai s-o luam in ordine:
1. felicitari!
2. casa de piatra.
3. multumim de aprecieri.
4. as prefera insa sa nu folositi aceeasi invitatie (caricaturile din ele ne reprezinta chiar pe noi)
🙂

daca vrei insa, pot sa te pun in contact cu artistul care ni le-a facut. si ati putea sa vorbiti cu el pentru un design poate si mai „amuzant”.

sper sa nu te fi suparat 🙂
robert.


Lasă un răspuns

