jump to navigation

wordpress August 9, 2007

Posted by robert anghel in imi place, proiecte.
trackback

nu zic ca blogspot nu e ok, insa iata cateva lucruri care-mi plac mai mult la wordpress:

  • open. poti sa-l modifici. poti sa-ti schimbi tema, ba chiar poti sa-ti faci cea mai cool invitatie la nunta online (cea mai cool invitatie offline o sa o gasiti tot aici. dar mai incolo 😉 ).
  • foarte usor de lucrat cu el. nu sunt o persoana tehnica deloc. insa… zic io ca m-am descurcat cu una alta…
  • super usor de optimizat seo si de folosit pentru optimizari seo. bogdan ne-a ajutat cu multe tips de seo for beginners atunci cand ne-a aratat cum a crescut o pensiune in brasov.
  • foarte flexibil, poti sa-ti pui o gramada de chestii pe el (tot felul de pluginuri sau tooluri wordpress, care mai de care mai utile. sau nu)
  • dezvoltat incontinuu. cand am instalat webee, interfata, pluginurile, si toate chestiile standard aratau mult diferit decat acum, cand incep sa pun la punct blogul lui electroland.ro
  • poate de-aia toata lumea isi face lumea bloguri pe wordpress ( despre politica, bloguri corporate, despre carti, despre seo, despre design, sau doar bloguri personale).

    voi? ce ziceti?

    Comentarii»

    1. Cristian Mezei - August 9, 2007

    Doar ca trebuie sa fii putin mai atent cu linkurile din post 😉

    Tocmai cel cu electroland l-ai gresit 😛

    2. Bogdan Lebu - August 10, 2007

    un singur lucru e mai fain la blogspot: poti sa intri in cod… da tu nu esti tehnic si nu vrei… nici io nu sunt da m-am distrat o vreme cu codu lu blogspot…

    3. robert - August 10, 2007

    @cristi: haha era si normal ca doar la electroland puteam gresi 🙂

    @bogdan: poti intra si la wordpress. da pe bani. si ti-a iesit ceva cu codu lu blogspot?

    4. totalwresling - August 16, 2007

    intari si pe blogul meu e cel maia tare blog de wrestling intrati si discutati va rog adresa e http://totalwresling.wordpress.com

    5. robert - August 17, 2007

    nu stiu wrestling. asa ca nu prea am ce sa comentez acolo.
    da… am intrat pe site.. ca sa nu zici ca-s naspa 😉

    PS: sa stii ca nu-mi plac comentariile de genu asta. de altfel… sunt considerate SPAM. da na… asa-s io. baiat bun. si te las de data asta. dar data viitoare te sterg.

    6. totalwresling - August 20, 2007

    ms

    7. invitatie la nunta « imi place sau nu-mi place… - August 20, 2007

    […] · Filed under 2. imi place, oameni cu putin timp in urma, intr-un post in care va spuneam ca imi place wordpress, va aratam cea mai cool invitatie la nunta online . si va anuntam ca aici veti gasi cea mai cool […]


    Lasă un răspuns

